زیبایی قلب خانه (آشپزخانه)

آشپزخانه به عنوان قلب خانه و مرکز فعالیت های روزانه در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که زمان زیادی را در یک مکان می‌گذرانید جزئیات آن دیگر به نظرتان نمی آید. از محیط خسته می‌شوید و علت آن را نمی‌دانید.

اما نحوه این تغییرات در آشپزخانه از سوال های اساسی و مهم است. بهتر است برای ایجاد محیطی گرمتر با تغییر رنگ شروع کنیم.

در اینجا سعی داریم با کمک به متد‌های روز دنیا به شما کمک کنیم تا زیبایی و طراوت بار دیگر به منزل و قلب خانه شما باز گردد.

Image

 

کمی رنگ

شکی نیست که اضافه کردن رنگ به فضا, محیط را تازه می‌کند. می توانید بخشی از اپن, جزیره آشپزخانه یا حتی سقف را تغییر دهید. برای جزیره یا اپن می توانید از رنگ هایی مانند سبز نعنایی, آبی یا زرد استفاده کنید. برای ایجاد بک گراند می‌توانید از قرمز یا سبز زیتونی بهره ببرید. برای سقف هم آبی کمرنگ یا رنگ هلویی بسیار مناسب است.

 

فرش رنگی

اضافه کردن رنگ به آشپزخانه میتواند به سادگی اضافه کردن یک فرش جدید باشد. بخاطر داشته باشید انتخاب فرش یا پد مناسب با نوع کفپوش, به شما فضایی رویایی هدیه می‌دهد.

 

ظروف روی میز

احتمالا شما هم از آن دسته افراد هستید که ظرف های زیبای غذاخوری را در کابینت خود میگذارند. پیشنهاد طراحان به شما این است که ظروف را بر روی میز غذاخوری بچینید. این کار ساده باعث اضافه کردن رنگ به خانه شما می‌شود. اگر از رنگ های خنثی برای ظروف استفاده می‌کنید می‌توانید با یک به روز رسانی ساده مجموعه رنگارنگ‌تری را به تزئین آشپزخانه خود اضافه کنید.

زیبایی‌ آشپزخانه را در کمد, کابینت یا زیر پارچه پنهان نکنید.

 

رنگ دیوار

با استفاده از رنگی مناسب, دیوار مجاور اما خارجی آشپزخانه را رنگ کنید. دیواری را انتخاب کنید که از آشپزخانه قابل مشاهده باشد.  به خاطر داشته باشید رنگ دیوار باید مناسب فضای همان اتاق و همچنین متضاد رنگ آشپزخانه باشد.

 

مبلمان رنگی

یکی از جذاب ترین راه ها برای افزودن رنگ به آشپزخانه, اضافه کردن مبلمان رنگی است. یک قفسه, نیمکت یا کابینت رنگی می‌تواند فضای شما را زیبا و متفاوت کند.

 

لوسترهای رنگی

میتوانید از لوسترهای رنگی مناسب با رنگ آشپزخانه نیز استفاده کنید. این لوستر‌ها به شما فضای جدید و زیبایی غیر قابل توصیفی می‌دهند.

 

قفسه های باز آشپزخانه

در هر آشپزخانه پشت در کابینت ها و گنجه ها رنگ های زیبایی وجود دارد. سعی کنید این ظروف رنگی زیبا را در قفسه ای بدون در قرار دهید تا طراحی آشپزخانه شما متفاوت‌تر و زیباتر از پیش ظاهر شود.

 

جسورانه فکر کنید

به جای استفاده از پرده های یکنواخت و خسته کننده از پرده های زیبا و متفاوت و رنگی استفاده کنید. هنگام خرید میز و صندلی های غذاخوری, استفاده از رنگ‌های مختلف که با هم ترکیب و در کنار هم قرار می‌گیرد بسیار زیبا و تاثیر گذار خواهد بود.

اگر دیواری دارید که تزئين خاصی ندارد می‌توانید از عکس های اینستگرام چاپ شده برای زیبا سازی محیط استفاده کنید.

قانون رنگ
در آخر با توجه به اینکه قانونی برای استفاده کردن یا نکردن از رنگ وجود ندارد, می‌توانید از پیشبند آشپزخانه یا لوازم جانبی رنگارنگ در آشپزخانه استفاده کنید. رنگ یا الگوی مورد علاقه خود را انتخاب و با هماهنگ کردن آن با سایر لوازم موجود در آشپزخانه امپراتوری رنگ خود را راه بیندازید!

 

شتاب صنعت رهاورد

شرکت شتاب صنعت رهاورد با نام تجاری صنایع الکترونیک رهاورد فعالیت تولیدی و تخصصی خود را در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و برقی و مهندسی معکوس انواع لوازم خانگی از سال 1376 آغاز نموده و با ارائه محصولات متنوع در دوبخش قطعات دیجیتال مانند انواع بردهای الکترونیکی اجاق گاز، هود، فر توکار، یخچال فریزر و نیز قطعات غیر دیجیتال مانند...ادامه درباره ما

آدرس : تهران نارمک خیابان شهید ثانی شرقی خیابان شهید حدادی پلاک 18

تلفن : 02177915589

تلفن : 02177933696

تلفن : 02177920231

فکس : 02177933684

info@rahavardelec.com

رهاورد الکترونیک

درباره رهاورد

محصولات ما

مقالات

تماس با ما